środa, 18 grudnia 2013

O choinka!

Witajcie :)

Klimat świąteczny daje się odczuć coraz bardziej, na portalach społecznościowych 
co chwila ktoś wrzuca zdjęcia swojej świeżo odzianej choinki żywej, bądź sztucznej.
U mnie strojenie choinki będzie w sobotę - już się nie mogę doczekać. 
Bombki już zrobiłam- wystarczy zawiesić je tylko na pachnącej choineczce :P
Kartka, którą dziś Wam prezentuję szczególnie przypadła mi do gustu 
- minimum ozdób, maksimum satysfakcji :P 
Niestety te śliczne choineczki już mi się skończyły, a był to jeszcze zeszłoroczny zapas z netto, 
więc raczej nigdzie już takich nie dostane..ale może w przyszłym roku znajdę jeszcze ładniejsze :P
 
Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."