środa, 4 grudnia 2013

Winietki na stół weselny

Witajcie :)

Tego jeszcze u mnie nie było. 
Dziś chcę Wam zaprezentować .. eleganckie winietki na stół dla gości weselnych.
 
Winietki te wykonałam dla Młodej Pary z perłowego papieru w odcieniu pudrowego różu. Dolne krawędzie winietek ozdobiłam koronkowym wzorem, który uzyskałam dzięki (mojemu naj naj <3 )dziurkaczowi brzegowemu.
Winietki dla Pary Nowożeńców dodatkowo wyróżniłam perełkami samoprzylepnymi.
Tak wyglądała armia winietek gotowa do wysyłki.
Jak Wam się podobają?
 
Pozdrawiam serdecznie :)
 
Ziabaa SCRAP

6 komentarzy:

  1. Rewelacja! Nie wpadłam na to, a na marzec tez muszę coś podobnego wymyślić. I na wrzesień... jak nic innego nie wymyślę, to mogę podkrasc pomysł? Takiego dziurkacza nie mam ale inny się znajdzie. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Skoro i tak nie masz takiego samego dziurkacza to śmiało, bo to nie będzie wtedy podkradanie pomysłu, tylko inspiracja :P Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Super, kradnę pomysł na swój ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakiej cenie takie cuda ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne winietki :) a co to za rodzaj czcionki jeśli mogę zapytać ?

    OdpowiedzUsuń

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."