niedziela, 20 stycznia 2013

PERŁOWE GODY- 30 rocznica ślubu!

Witam serdecznie!

Tak się złożyło, że to mój pierwszy post w Nowym 2013 Roku, w związku z tym chciałabym Wam przekazać najcieplejsze życzenia, samych kreatywnych pomysłów i nowych życiowych rozwiązań.

Dziś prezentuję Wam świeżutką kartkę z okazji 30 rocznicy ślubu:)
 Ciepła kolorystyka, pogodne wzory fajnie się komponują z kwiatkami w różnych odcieniach fioletu, które umieściłam na ażurowej serwetce papierowej.
 Przeszycia białą nicią dodają pracy elegancji.
Białe tło dla napisu "PERŁOWE GODY" ozdobiłam dziurkaczem brzegowym, a sam napis wydrukowałam na blado-różowym, perłowym papierze odpowiednio do okazji :)

Jak Wam się podoba ta praca? 
Mam nadzieję, że obdarowanemu małżeństwu przypadła do gustu :)
 
Pozdrawiam cieplutko
 w ten śnieżny niedzielny dzień :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."