niedziela, 3 lutego 2013

Roczek pewnej młodej damy :)

jak....
Zuzia :)

Właśnie dla tej młodej damy zrobiłam ostatnio kartkę z okazji PIERWSZYCH urodzin :)

Całość prezentowała się tak..
Pastelowe kolory, motywy serduszkowo- kwiatuszkowe i duuży miś to nieodłączne elementy małych dziewczynek, więc i w tej pracy nie mogło ich zabraknąć :)
Do wycięcia serduszek użyłam dziurkaczy w dwóch rozmiarach.
Dodatkowo do ozdobienia tej kartki użyłam perełek samoprzylepnych, różowej wstążki oraz stempla z motywem zegarów, którym ostemplowałam wnętrze pracy :)
Praca powstała w ekspresowym tempie, jednak chyba w takich momentach mam największą wenę i konkretnie wiem jaki chcę osiągnąć efekt końcowy.
W tym przypadku całkowicie mnie on satysfakcjonuje :P


Pozdrawiam serdecznie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."