niedziela, 17 marca 2013

Sweet 40 :)

WoW sama nie mogę uwierzyć w to, że na ponad miesiąc złapałam blogową zawiechę..SZOK..
Od dziś postaram się z nią regularnie walczyć;)

Pokażę Wam moją najnowszą pracę!

 

Jest to kartka wykonana z okazji 40-tych urodzin pewnej Pani :)
Miało być "inaczej", kolorowo i z "jajem" - mam nadzieję, że się udało.
Z uwagi na to, że kartka miała powędrować poza granice naszego (ostatnio lodowatego) kraju to dodałam również akcenty polskiego folkloru.


Do wykonania tej pracy wykorzystałam:
  • po raz pierwszy taśm papierowych, które zakupiłam już dawno, dawno temu w empiku,
  • również po raz pierwszy ślicznych polskich folkowych papierów "from Poland with love"od GOscrap,
  • ażurowej serwetki -postarzonej pomarańczowym tuszem,
  • piankowych kostek samoprzylepnych dodających niektórym elementom efekt 3D,
  • kamyczków samoprzylepnych.
Pozdrawiam serdecznie:)

2 komentarze:

  1. Wracaj, wracaj! :)
    Piękne kartka, i takie karteczki ludzie powinni dostawać na 40ste urodziny, a nie jakieś szarawe, monotonne i nudne :)
    Pozdrawiam,
    Megi

    OdpowiedzUsuń

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."