sobota, 7 grudnia 2013

Czeko Czeko Czekokartka :)


Witajcie w ten grudniowy wieczór :)

Dziś Wam przedstawiam mój prototyp czekokartki, czyli kartki z życzeniami połączonej z miejscem na czekoladkę lub inny prezent niezbyt wielkich gabarytów :)
Między innymi taką niespodziankę przygotowałam na wymiankę mikołajkową ;)
 Ozdobiłam ją trzema bombkami w wersji 3D oraz napisem CICHA NOC wykonanej z masy plastycznej.
Wewnątrz oprócz pudełeczka na czekoladę znajduje się kieszonka z wsuniętym w środek bilecikiem z życzeniami mikołajkowymi.
Na tylnej części czekokartki ośmieliłam się umieścić adres mojego bloga - chyba pierwszy raz to zrobiłam. 
Zastanawiam się nad zamówieniem stempla z adresem mojego bloga.. chyba że w końcu uda mi się stworzyć konkretne logo- wtedy to już będzie profesjonalna pieczęć :P

Pozdrawiam serdecznie :)

Ziabaa SCRAP

2 komentarze:

  1. Piękna kartka :) A bombki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Bardzo lubię wykorzystywać w moich pracach takie przestrzenne dekoracje :)

      Usuń

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."