poniedziałek, 9 grudnia 2013

Świąteczne drzewka

Witajcie, tzn. Ho, Ho, Ho!

A tak! bo Święta już za nieco ponad 2 tygodnie, więc czas najwyższy na kartkomanię świąteczną :)
Dziś mam dla Was pierwszą z tego typu prac.
Kartka ta jest śnieżna, choinkowa i na dodatek z linią melodyczną hehe, czyli idealna na nadchodzące święta :)
Wykorzystałam tu mój ulubiony stempelek (łup z netto) w kształcie ramki, w który idealnie się wpasował napis Wesołych Świą, oraz stempel- ornament (również z netto), którym ozdobiłam choinki.

Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP

 

1 komentarz:

  1. Śliczne kartki :) a stempel fantastyczny, aż załuję, że nie trafiłam do netto...

    OdpowiedzUsuń

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."