czwartek, 19 grudnia 2013

Kolorowe Święta

 Hej Hej :)

Mam dla Was kolejne prace, w których wykorzystałam brokatowe choineczki. Na tych zdjęciach wyglądają tak jakoś płasko, jednak w rzeczywistości przymocowane są na kostkach dystansowych.
Znowu miały powstać dwie identyczne prace, ale znowu się nie udało..eh muszę nad sobą popracować ;)
 Druga wersja jest nieco bardziej strojna.
Mam nadzieję, że osobie do której ona powędrowała i tak się spodoba :)
Oprócz ulubionej choineczki w tych pracach wykorzystałam również digi stempelek, który stworzyła i udostępniła do ogólnego użytku (ku mej uciesze) Jolagg.
http://jolagg.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."