poniedziałek, 16 grudnia 2013

Gwiezdne bliźniaczki :)

Witajcie!

Trochę przyspieszam z publikacją postów z kartkami świątecznymi, 
bo jeszcze kilka mi ich zostało, a do Bożego Narodzenia chciałam Wam pokazać już wszystkie :)

Dziś mam dla Was gwiazdkę z nieba:)
Wykonałam niby dwie takie same prace, ale oczywiście okazuje się, że są "takie same, ale trochę inne" :P
Ale chyba o to chodzi w rękodziele, prawda??
 Biała gwiazda :)
Złota gwiazda :)
Gwiazdki wycięłam z grubej tektury (nie znam jej dokładnej gramatury), wysmarowałam pastą strukturalną 
-co miało dodać śnieżnego efektu :P, na koniec dodałam kilka gramów złotego brokatu i gotowe :)
Gwiezdne bliźniaczki
 
Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."