czwartek, 6 czerwca 2013

Kartka dla Mamy

 Kartka dla Mamy, a dokładniej dla MAM :)

Pierwsza z kartek to praca wykonana na bazie "wyciśniętej" moim Sizzix-em :P 
Bardzo lubię ten motyw wypukłych bąbelków i zawijasków. 
Ozdobiłam ją motylkiem jednym z wielu, jakie przyleciały do mnie od Megi Cards (pozdrawiam:)) 
oraz innymi słodkościami - cekinami, perełkami, serduszkiem..



Druga praca jest w nieco innym stylu, choć również w tej pojawiły się wyciskane bąbelki.

Dodatkowo wykorzystałam tu:
  • papierowe taśmy z motywami nutek i motylków,
  • papierową serwetkę,
  • samoprzylepne serduszka zakupione w Bierdzie :P
  • czarny kwiatek z odzysku ,
  • mini wykrojnikową "serwetkę" również od Megi.



Poniższy PRZEPIŚNIK to GRATIS do ostatniej kartki:)
Jest to pierwsza moja praca tego typu. Efekt oceńcie sami :)



Dziękuję bardzo za odwiedziny :)
Pozdrawiam serdecznie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."