czwartek, 16 maja 2013

Mała Wielka Kobietka :)

Witam serdecznie
wszystkich obserwatorów i podglądaczy :)

Dziś mam dla Was słodką babeczkę, tzn. karteczkę dla słodkiej babeczki z babeczką :P 
Ale zamotałam hehe, jednak myślę że fotki rozwieją powstałe wątpliwości.

A tak praca prezentuje się w całości.
Do wykonania tej kartki użyłam:
  • papieru wizytówkowego,
  • folkowego papieru od GOscrap,
  • dziurkacza w kształcie serduszka w dwóch rozmiarach,
  • motylkowego dziurkacza,
  • samoprzylepnych perełek,
  • dziurkacza brzegowego,
  • kostek dystansowych w celu uzyskania efektu 3D,
  • perełek w płynie.
 Ciekawym i efektywnym eksperymentem było wykonanie kwiatka z wyciętych dziurkaczem serduszek- z pewnością powrócę do tego pomysłu niejednokrotnie:)
Motyw Babeczki zawładnął moim sercem :)
Do wykonania "biszkoptu" użyłam mojej czarodziejskiej maszynki! Dzięki niej uzyskałam efekt wypukłych kropeczek.


UWAGA! UWAGA!
Na koniec mam dla Was smaczy kąsek w postaci mojego nowego PRZYDASIA :)
.
.
.
TADAM!
Hit sezonu we włoskich butikach :) Miętowa torebka czyniąca cuda:)

Pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."