sobota, 4 maja 2013

Wymianka przydasiowa!

Słodkości :)

Hi! Dziś chcę się Wam pochwalić kwietniową wymianką jaką sobie zorganizowałyśmy wspólnie z Megi Cards, która prowadzi super bloga >> www.megi-cards.blogspot.com <<

W pierwsze zdjęcie to przydasie, które ja wysłałam do Megi:)
Do paczuszki włożyłam sporo papierów dekoracyjnych, piankowych i papierowych kwiatuszków oraz inne ozdoby, tj. koronkowe tasiemki i różne kształty wycięte dziurkaczami :)
W paczce, którą ja dostałam od Megi były kolorowe papiery na bazy do kartek, tasiemki dekoracyjne, naklejki, i multum wykrojnikowych śliczności!
Sami zobaczcie! :)
Najbardziej przypadły mi do gustu poniższe cudeńka:)
Megi - dziękuję za współpracę i pozdrawiam serdecznie :*

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."