wtorek, 26 marca 2013

Easter is coming:)


Zajączki, kurczaczki, jajeczka, palemki.. wszystkie te elementy już są widoczne w każdym możliwym miejscu.
Dom prawie posprzątany, kartki wysłane, teraz tylko przygotowania kulinarne i już będę gotowa
na Święta Wielkanocne :)

Dziś mam dla Was kolejne kartki o wiadomej tematyce :P
Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)

1. Kurko-piórko!

Do wykonania tej pracy użyłam:
  • urodzinowego zielonego papieru w grochy od docrafts, postarzonego nożyczkami,
  • papieru typu mgiełka,
  • papieru kredowego, postarzonego nożyczkami,
  • kwadratowych kryształków,
  • koronkowej taśmy zakupionej w pasmanterii,
  • tytułowego piórka, które czekało rok w szufladzie na swój dzień :),
  • płynnych perełek,
  • mojego "ręcznego" wykrojnika do jajek ;),
  • kwiatków, które dostałam od koleżanki Kasia (pozdrawiam:))
  • stempelka "Wesołego Alleluja".

2. Ludowa ł'owiecka :)

Do stworzenia tej kartki wykorzystałam:
  • tytułowej ł'owiecki, zakupionej w kwiaciarni,
  • stempelka "Wesołego Alleluja",
  • serwetki ażurowej,
  • atłasowej tasiemki w grochy,
  • dziurkacza narożnego, a raczej tego co "odrzucił" po wycięciu jakiegoś roga hehe
  • kleju Magic, którym zrobiłam te trzy przeźroczyste .. "kryształki?"
  • papieru Polish Folk od GoScrap,
  • papieru z CAPSULE COLLECTION od docrafts,
  • dwóch rodzajów papieru wizytówkowego.


Pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."