wtorek, 13 sierpnia 2013

Ślubne zaległości :)

Witam Was serdecznie
po dość długiej przerwie!
Wracam z pierwszą z kolei zaległą kartką.

Jest to kartka, którą podarowałam mojej przyjaciółce Klaudii i jej mężowi z okazji ich zaślubin.

Do stworzenia tej pracy wykorzystałam:
  •   papier folkowy od GOscrap,
  • na nim wycisnęłam figlarne zawijaski moją nadal świeżą maszynką Sizzix TEXTURE BOUTIQUE,
  • satynową wstążkę w kolorze bordo,
  • kwiatek imitujący mak?,
  • 2 białe piankowe gołąbki symbolizujące wspólne życie,
  • kwadratowe kryształki samoprzylepne.

Dziękuję serdecznie za odwiedziny:)
Pozdrawiam Ziabaa SCRAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."