poniedziałek, 22 października 2012

Wedding Day

Kartka szczególna, bo wykonana na Ślub koleżanki ze studiów. 

Kartka sporych rozmiarów - 21x10 cm
Do jej zrobienia wykorzystałam  Parę Młodą, a raczej jej stroje, widziane już w jednym z poprzednich postów, do których dodałam po serduszku.
 Bazą na stronie tytułowej jest śliczny zielony papier z powtarzającym się białym motywem kwiatów i liści.
Do podpisu użyłam delikatnych stickersów "Moc Życzeń".
 Cieszę się niezmiernie, że znowu udało mi się znaleźć zastosowanie dla mojego dziurkacza brzegowego <3, który idealnie komponuje się tutaj z białą serwetką dekoracyjną. Mam nadzieję, że wkrótce stanę się szczęśliwą posiadaczką kolejnego cuda z serii dziurkaczy brzegowych- one dają tyle możliwości.. :)
Do zobaczenia wkrótce :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."