piątek, 26 października 2012

I ślubuję Ci..

 ..miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz że Cię nie opuszczę aż do śmierci...

Forma nieco inna jednak intencja ta sama co ostatnio:) 
Pamiątka zawarcia Sakramentu Małżeństwa.
Kwadratowa kartka ozdobiona okrągłą serwetką dekoracyjną pomalowaną na pomarańczowo dodatkowo została podklejona falbankową wstążką, która dodaje całości lekkości. Środek serwetki zdobią dwa czarne piankowe serduszka.
Ze względu na bezpieczeństwo mini koperty znajdującej się wewnątrz, kartka została zawiązana papierową tasiemką.
 
Przyznaję się bez bicia, że podczas tworzenia tej kartki po raz pierwszy użyłam mojego dziurkacza w kształcie drzewa (zielone gałązki to on), który dostałam w czerwcu na urodziny wraz z innymi przydasiami scrapowymi. 
Myślę, że od tej pory będę go znacznie częściej używać- odkryłam jego nowe zastosowanie! ;)
 
Kilka warstw serwetki dekoracyjnej dodało kartce puszystości:)
Dodatkowo do wykonania tej kartki wykorzystałam kwiatki wycięte dziurkaczem, które następnie ozdobiłam stempelkami, a także perłowym markerem 3D.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam wkrótce:)
Ps. Zaczynam walczyć z moją niesystematycznością!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."