środa, 17 października 2012

"A dowodzik jest ??" 18! :)

 UWAGA UWAGA !!
Przerwa techniczna w dostawie świeżutkich pudełeczek :) :)

Dziś serwuję moim cichym obserwatorom subtelną kartkę osiemnastkową.

Kartka ta była prezentem dla sympatycznej Ani, wobec czego musiałam wyczarować coś specjalnego !
Darowałam sobie torty, skąpo ubranych Panów i napisy typu "Nareszcie WOLNOŚĆ", postawiłam na optymistyczną elegancję :) 
 Praca ta jest utrzymana w ciepłych barwach:

~ złoty -połyskujący odcień symbolizujący obecną jesień,
~ biały - zwiastun nadchodzącej zimy (brrrrr..) jednak w tym przypadku miał za zadanie dodanie pozytywnej, jaśniutkiej poświaty,
~zielony - optymistyczny zielony, bo zawsze po zimie przychodzi wiosna pełna radości, optymizmu i powera do życia (.. oby Ani tego POWERA nigdy nie zabrakło :))
 Środki kwiatków- OBSZARPATKÓW ozdobiłam delikatnymi perełkami samoprzylepnymi.
18-stka zrobiona metodą quillingu, ozdobiona została dodatkowo lakierem z różnokolorowym brokatem.

Górę i dół złotej bazy wykończyłam moim nowym nabytkiem, mianowicie super ślicznym, fioletowym, poręcznym dziurkaczem brzegowym firmy HEYDA. Mam go od niedawna, ale czuję, że często będę go używała :)

Dziękuję serdecznie za wizytę i zapraszam ponownie, bo już wkrótceee....
 będzie świeża dostawa pudełeczek :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."