środa, 26 września 2012

EXPLODING BOX ... again :)

Hmm...
Jaki jest najoryginalniejszy sposób na wręczenie prezentu ślubnego w postaci pieniędzy ?
...
Karteczka w kształcie pudełka!
Fajna forma, bo sporo treści można w niej zawrzeć !! 

Co tu dużo pisać- miłego oglądania :)

 
Wieczko zdobi duży kwiatek dla którego poświęciłam starą książkę o ochronie roślin hehe Ozdobiłam go guzikiem pasującym kolorystycznie do całości.

 Centralne miejsce pudełka zajmuje mini tuba przeznaczona na toto-lotka lub pieniądze.



~Kolorystyka czerwono-kremowa
~Zakochałam się w moim nowym-starym stemplu z recyklingu, co widać na każdym boczku :)
~Nowością jest wykorzystanie wzorzystej taśmy samoprzylepnej na wszystkich ściankach wewnętrznych oraz wieczku. 
~Życzenia wydrukowane na papierze typu "mgiełka" komponują się w sposób przyjemny dla oka z ilustracjami.
Dziękuję za odwiedziny :*
Zapraszam ponownie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."