niedziela, 2 września 2012

Eksplozja życzeń


Witam serdecznie :) 

W dzisiejszym poście chciałam wszystkim zaprezentować spersonalizowane pudełeczko ślubne typu EXPLODING BOX. 

Całość jest utrzymana w czerwono-kremowej (miłosno-romantycznej) kolorystyce.
 Wnętrze wraz z wieczkiem prezentuje poniższe zdjęcie. Wymiary pudełka to 10x10x10cm.
 Wieczko pudełka zdobi duża kokarda wykonana z serwetek dekoracyjnych oraz  kremowa, koronkowa taśma. Ponadto użyłam również naklejek dekoracyjnych w kształcie gołąbków oraz serc.
 
Na wewnętrznych ściankach pudełka widnieją życzenia dla Nowożeńców.
Każde z nich udekorowane jest w koronkową taśmą dekoracyjną oraz ciekawym czerwonym wzorem- do którego wykonania użyłam oryginalnego stempla. 

1 PODRÓŻ
Przy użyciu serduszek wyciętych dziurkaczem, kryształków samoprzylepnych, oraz złotej nitki wykonałam balon, który ma symbolizować czekające na Nowożeńców podróże (małe i duże :)).
 

2  MIŁOŚĆ
Tak samo jak różne są rodzaje miłości i formy jej okazywania tak też wykonane jest serce. W jego skład wchodzą różnoformatowe i różnofaktórowe (nie wiem czy istnieją takie słowa(?)) serduszka- niektóre wycięte dziurkaczem, niektóre wykonane metodą quillingu, inne po prostu narysowane.
 n

3 SŁODYCZ
Patrząc wcześniej na to zdjęcie (gdy jeszcze było w całości) od razy nasunął mi się pomysł na wspólną konsumpcją MEGA lizaka.
Żeby zawsze Młodej Parze towarzyszyły takie "słodkie" minki.

4 POTOMSTWO
A gdy już pojawią się dzieci- bez prania pieluch się nie obejdzie!
Te poniżej już się suszą na sznurku, mają śliczne kokardy i mini agrafki.
Środek pudełka został przeznaczony na życzenia dla Młodej Pary.
Zostały one ozdobione kryształkami samoprzylepnymi oraz stemplem w kształcie motylka.
 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."