czwartek, 30 sierpnia 2012

Hej Wesele!


Witam serdecznie!

Okres wakacyjno - weselny w pełni! 
Przedstawiam Wam dzisiaj dwie propozycje kartki z życzeniami dla Nowożeńców. Jedna potraktowana z przymrużeniem oka w ciemnej tonacji, druga zaś bardziej w stylu retro- z resztą oceńcie sami czy są one godne uwagi :)

1 Emo Wedding

Pierwsza kartka została wykonana pod wpływem impulsu i w ekspresowym tempie, jednak myślę że ma to "coś" w sobie. Nazwałam ją "Emo Wedding" ponieważ kolorystyka wydaje mi się związana typowo z stylem "Emo".
 Przy jej wykonaniu użyłam bazy w czarnym kolorze, która fajnie współgra z różowym "serduszkowym" tłem, białą serwetką i piankowymi elementami  dającymi efekt 3D:
  • strojami Młodej Pary,
  • czarnymi sercami z charakterystycznymi deklaracjami,
  • motywem białego gołębia.
Tak zwaną kropką nad "i" są tutaj czarne kwadratowe kryształki które poprzyklejałam w rogach strony tytułowej.
 

Wnętrze kartki wypełniają oczywiście życzenia dla Nowożeńców oraz miejsce na mini prezenty tj. pieniądze lub toto lotek.

Kartkę tę zapakowałam do kolorowej, własnoręcznie wykonanej koperty oplecionej wstążką dekoracyjną.


2 Retro tandem

Moją drugą propozycją na przekazanie życzeń szczęśliwej Młodej Parze jest kartka w nieco innym stylu od poprzedniej. Prezentuje ona na stronie tytułowej dostoją parę, jadącą tandemem- myślę, że to odpowiedni motyw do tego typu uroczystości.
Element kompozycji w postaci pary na rowerze zamocowałam na kosteczkach co dało efekt 3D. Dodatkowo charakterystyczną ozdobą jest tutaj kwiatek wykonany własnoręcznie-udekorowany guzikiem w kształcie kulki i brokatem. Do wykonania tej Pamiątki Ślubnej użyłam również 
  • tasiemki koronkowe w kremowym odcieniu, 
  • fioletowego sznureczka,
  • brokatowego kleju,
  • perełek samoprzylepnych,
  • perłowego markera.


Wykonaną kartkę opakowałam w kopertę z motywem ślubnym.
Pozdrawiam serdecznie :)

3 komentarze:

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."