wtorek, 10 lipca 2012

Best wishes




Kartka ta została stworzona jakiś czas temu na bardzo ważną okoliczność! 
Mianowicie wykonałam ją specjalnie dla mojej przyjaciółki Dżasty
 z okazji jej niebywałego święta, tj.:

ĆWIERĆWIECZA:)
 Na zewnętrznej stronie umieściłam naklejkę 3D z motywem ciekawskiego misia grzebiącego w torbie z prezentem urodzinowym. Miś ten sąsiaduje z wyrazistym napisem łamanej spolszczonej angielszczyzny.

 Wnętrze kartki wykonane jest z kolorowych materiałów o różnorodnej fakturze, otóż wykorzystałam między innymi:
  •  ażurową serwetkę ozdobną,
  • papier zrobiony samodzielnie przy użyciu folii spożywczej i serwetki,
  • różne papiery do scrapbookingu,
  • piankę dekoracyjną.

Elementami ozdobnymi jakimi sie posłużyłam były między innymi cekiny, marker perła 3D- srebrny, piankowy motyl, papierowe kwiatki oraz naklejki- kryształki.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."