niedziela, 24 czerwca 2012

Sezon Ślubny



Witajcie moi drodzy obserwatorzy :)

Sezon Ślubny jak najbardziej jest już w pełni, w związku z tym dziś chcę Wam zaprezentować mój indywidualny projekt kartki dla Nowożeńców. 



 Kartka nie jest "naciapana", a lekka i przyjemna dla oka. Mam nadzieję, że spodobała się obdarowanej parze :)
Jest ona utrzymana w optymistycznej kolorystyce kremowo- zielono- różowej. Kolory te mają duże znaczenie w życiu małżeńskim, ponieważ:
  • kremowy kolor kojarzy mi się z elegancją i spokojem,
  • kolor zielony to dla mnie harmonia, bezkonfliktowość, stabilizacja, wierność i uczucie spełnienia,
  • róż to miłość, piękno, tajemniczość.
  

Wewnątrz kartki znajduje się strona z miejscem na "wkład do świnki skarbonki", przeznaczony na KESZ, TOTO-LOTKA lub inny mini prezencik.


Druga strona zawiera życzenia dla Nowożeńców skromnie ozdobione serwetką dekoracyjną, cieniowanymi dziurkaczowymi kwiatkami,  markerem perłą 3D itd. :)


Tę subtelną kartkę Ślubną zapakowałam w własnoręcznie wykonaną kopertę "wsuwkę":) 


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."