środa, 20 czerwca 2012

"A-2" "Pudło!"


Słowo "pudło" kojarzy mi się z grą w statki, w którą ostatnio grałam dawno, dawno temu z koleżankami na wykładach :P W tym przypadku mowa jednak o innym pudle, a mianowicie o tzw. "exploding box".


Jest to jedna z moich ulubionych form obdarowywania najbliższych życzeniami i jednocześnie jakimś drobiazgiem. 


Tym czerwono-białym pudełeczkiem została dziś obdarowania babcia Honorka z okazji 73 urodzin:)





Babci spodobał się prezent w takiej formie, a Wam?
Myślicie, że to dobry sposób na przekazanie skromnych życzeń?


Kolorystyka została wybrana z dwóch powodów:
  • cały czas trwającego EURO- taki akcent patriotyczny- BABCIA dzielnie kibicowała naszej reprezentacji,
  • biało- czerwonego wyzwania, jakie zostało rzucone na blogu Scrap Butik.

Pudełko zostało wykonane własnoręcznie, włącznie z kwiatkiem na wieczku :)

 Przy jego wykonaniu użyłam:
  • serwetek dekoracyjnych
  • dziurkacza w kształcie serduszka
  • nożyczek typu "zyg-zag"
  • naklejki ażurowej "moc życzeń"
  • papierów wizytówkowych typu "skóra" i gładkich
  • kleju brokatowego czerwonego
  • i jeszcze kilku innych drobiazgów :)
  



 Pozdrawiam wszystkich serdecznie:) 

2 komentarze:

  1. Pudełeczko cudne, czy można zamówić podobne ;) Kasiu trzymam kciuki i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że tak:) wszystko można:) zabierać się już do pracy?

    OdpowiedzUsuń

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."