czwartek, 23 sierpnia 2012

Chrzest. Zaproszenie. Mary S.!


 Całkiem niedawno zostało mi powierzone ogromnie odpowiedzialne zadnie!
Zostałam poproszona o zrobienie zaproszeń na Chrzest Święty dla mojej kochanej siostrzenicy Marysi.
Pierwszy raz realizowałam takie duże zlecenie, ale wydaje mi się że sprostałam zadaniu, a efekt końcowy cieszy oko :)
Początkowo było kilka projektów zaproszenia na ten szczególny dzień, jednak ten  poniższy -dość minimalistyczny moim zdaniem wygrał :)  


Zastosowana kolorystyka- barwa perłowa, ciepły odcień zielonego oraz kolor lawendowy może na pierwszy rzut oka nie mówią o tym, że to zaproszenie na chrzest DZIEWCZYNKI, więc zamieściłam na stronie tytułowej aplikację 3D ręcznie wykonanej sukieneczki, oraz napis z imieniem Naszej Gwiazdeczki.

Treść zaproszenia jest typowa dla tego typu uroczystości - chodzi o konkrety- kto? po co? kiedy? gdzie?
Uwielbiam robić zajęcia swoich prac na trawie :) wydaje mi się, że są wtedy bardziej wyraziste, jak żywe :)


Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."