sobota, 25 lipca 2015

I M I E N I N Y

Już któryś raz robiłam kartkę kaskadową, jednak jakimś dziwnym sposobem do tej pory żadna z nich nie dotarła na bloga..
 Już nadrabiam :) 
Kartka kaskadowa to bardzo ciekawa forma. Kiedyś z pewnością pokuszę się o zrobienia dla Was kursu z jej wykonaniem. W sieci pełno jest takich tutoriali, ale planuję wprowadzić do bloga właśnie nową zakładkę "kursy po mojemu" (czy coś w tym stylu) i tam będę Wam pokazywała jak wykonuję moje prace :D  
Rozkminiam tylko, czy przedstawiać to w formie foto, czy nagrywać filmiki  (wiem-to by było szaleństwo)? Pomyślę :P
Ja najczęściej korzystam z kursu Brises (TU klik!)
Do kartki zrobiłam dopasowaną kopertę przestrzenną.
Jak Wam się podoba taka forma przekazania życzeń imieninowych??

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."