niedziela, 26 lipca 2015

* 1 8 * I Z Y *

Exploding Box w ciemnych lecz kobiecych kolorach to prezent dla pewnej osiemnastki- nie ukrywam, było to dla mnie wyzwanie, ale z chęcią je podjęłam :) Iza jest fanką zespołu 30 sekund do Marsa, z tego powodu na ściance "spełnienia marzeń" jest w ramce z masy clay umieszczony napis w obcym języku oznaczający nazwę tegoż zespołu.
Do ozdobienia tortu użyłam kwiatów w kolorach przewodnich- czerwonych maków, czarnych i białych róż.
Jest to nieco innych box od tych jakie do tej pory wykonałam, ale zapamiętam go z pewnością na długo.
A jak Wam się podoba taki box w nieco mrocznym(?) klimacie?

Pozdrawiam 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."