niedziela, 12 października 2014

Wzorzysty tealight - ZróbToSama

Przykurzony post DIY w końcu ujrzał światło dzienne!

Na funpage ZiabaaSCRAP już jakiś czas temu pojawiła się zajawka o mojej nowej formie uzewnętrzniania się (jakkolwiek to brzmi). Co jakiś czas- bliżej nieokreślony, będę Wam prezentowała wykonane przeze mnie projekty DIY oznaczone hashtagiem #ZrobToSama.
Projekty najprostsze, najbardziej oczywiste, ale również najbardziej cieszące oko i dające dużo satysfakcji, że coś zrobiło się samemu. 

DIY nr 1 - Wzorzysty tealight

Ozdobienie tealighta wzorzystą taśmą samoprzylepną.
Taka mała zmiana, a od razu świeczka prezentuje się o niebo lepiej w szklanym lampionie (z recyklingu).

Potrzebne są:
- świeczka typu tealight,
- wzorzysta taśma samoprzylepna, np. typu washi tape,
- nożyczki,
- lampionik.
Jak Wam się podoba?

Wiem, że to inicjatywa nie ma nic wspólnego z kartkowaniem i scrapowaniem, ale od dłuższego czasu myślałam o rozszerzeniu działalności bloga o pewne kategorie. Ale o tym wkrótce...

Pozdrawiam serdecznie,
Ziabaa SCRAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."