poniedziałek, 1 września 2014

Szarpana donica - BukietLove

Dżizas.. ostatnio najchętniej każdy post bym tytułowała "..Love", a przecież to jesień zbliża się wielkimi krokami, a nie wiosna :P
Ale co mi tam Love Love Love trwa cały rok :)

Apropo.popo dziś 1 września! 
BACK TO SCHOOL!

Na szczęscie mnie to nie dotyczny, ale juz za jakieś 5 lat będę trzęsła portkami o moją małą uczennicę :P 
Uczniowie-jestem z Wami- udanego roku szkolnego :)
Baaardzo długo zabierałam się za dokończenie tej kartki. Baza leżała sobie zrobiona już prawie rok!! 
W końcu się za nią wzięłam i o dziwo PODOBA MI SIĘ! Dziś nadszedł dzień premiery :) 
Większość kwiatów to moje 'dzieci' wykonane własnoręcznie. Miała być elegancka, a tu wyszła szarpana doniczka :)
 Oglądajcie i komentujcie, bo nie wiem czy wprowadzać w produkcję 'masową'?

Pozdrawiam serdecznie

Ziabaa SCRAP


6 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Śliczne kwiatki i klimatyczna doniczka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeny ale cuda. Jestem pod wrażeniem :-) dziękuję za odwiedziny. Kama

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze to jakaś odmiana od zwykłej formy karteczki :)

      Usuń

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."