niedziela, 12 stycznia 2014

Imieninowe 3 kolory


Witajcie serdecznie po raz pierwszy w 2014 roku!!

Cieszę się niezmiernie, że w końcu udało mi się zmobilizować i przedstawić Wam moją jedną z ostatnich prac. 
Tym razem jest to kartka z okazji imienin. Cały czas się zbieram do wykonania 
pracy na Dzień Babci i Dziadka, ale to chyba jeszcze troszkę potrwa:) 
Tymczasem zapoznajcie się z moją pracą na wyzwanie 3 kolory.
Pierwszy raz miałam okazję wykorzystać moje nówki sztuki kredki a'la Gelatos zakupione ostatnio w Lidlu, 
za cenę o wiele niższą niż oryginalne kredki tego typu oczywiście :) 
Dodatkowo zawijaski i kropki wytłoczone ulubioną maszynką <3 wysmarowałam magiciem,
 co dało fajny przeźroczysty efekt- czego oczywiście nie widać na zdjęciach..
Kwiatki wykonałam własnoręcznie jakiś czas temu - doczekały się swoich 5 minut!
Stempel, który tym razem wykorzystałam pochodzi z kolekcji Novinki, jest śliczny i pasuje na wiele okazji.

A teraz UWAGA :) Po raz pierwszy biorę udział w jakimkolwiek wyzwaniu, więc trzymajcie kciuki- może się uda:)

Wyzwanie 3 kolory :)

Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP

3 komentarze:

  1. Witam, bardzo ładna praca :) Dziękujemy za zgłoszenie pracy w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka.Podoba mi sie jej delikatne wytuszowanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnie i z pasją :)

    OdpowiedzUsuń

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."