wtorek, 14 stycznia 2014

Chlapać i kołtunić

Witajcie moi mili :)

Tym razem ma dla Was coś.. innego:)
Jest to praca inspirowana ostatnim odcinkiem programu Scrap Butik TV prowadzonym przez Olgę Heldwein. 
Taki oto był finał mojej pracy:
-"maskowania" - maskę zrobiłam przy użyciu dosyć grubego papieru wizytówkowego i dziurkacza w kształcie kółka,
-stemplowania - użyłam stempla z motywem zegarów i tekstu, więc jednocześnie zgłaszam pracę do wyzwania, ale o tym na końcu,
-kołtunienia
-chlapania - poniżej mój jedyny wyraźny zaciek
-ozdabiania - kwiatki, perełki i klej magic poszły w ruch,
Jak Wam się podoba moja pierwsza praca tego typu??
 
Zgłaszam moją pracę na poniższe wyzwanie:)
Trzymajcie kciuki :)

http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2014/01/zmieniamy-sie_5.html

Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP

2 komentarze:

  1. świetna! super wygląda to tło mediowe z przebijającymi zegarami!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."