poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczne DIY na ostatnią chwilę :)

Witajcie, coraz bardziej świątecznie :)

Dziś mam dla Was nieco innego posta, tym razem będzie to przedświąteczne DIY.
 Własnoręczne wykonanie różnych rzeczy zawsze sprawia mi dużo radości.
Dla tych, którzy jeszcze nie ubrali swojej choinki prezentuję pomysł na zrobienie bombek i mini choinki :)

Do wykonania tych ozdób potrzebne są:
-bombka styropianowa (w przypadku choinki stożek),
-materiał -najlepiej w 2 kontrastowych kolorach (lub jeden materiał i taśma koronkowa),
-tasiemka dekoracyjna,
-ozdobna szpilka (lub guzik i klej na gorąco),
-nożyczki do cięcia materiału,
-nożyk (do nacinania styropianu i upychania materiału).

  Bombka z koronkowej wstążki i materiału.
 Mini choinka:)
Big bomba z materiałów w kontrastowych kolorach- ta pod obrazkiem:)
Bombko-szyszka.
Autorka bloga Design Your Life, (na którego serdecznie Was zapraszam) w jednym ze swoich grudniowych postów podsunęła mi pomysł na świąteczny-brokatowy obrazek. Mój obrazek co prawda nie jest brokatowy, ale za to jak najbardziej świąteczno-zimowy. Renifer i płatki śniegu w tym przypadku są granatowe- pasują do kolorystyki bombek ;)
Dodatkowo ozdobiłam go taśmą w nutki typu washi.
To jest bardzo "szybka" dekoracja, bo wystarczy ściągnąć z sieci obrazek/rysunek/ilustrację, wydrukować, oprawić w ramkę i gotowe!
 Kolejnym świątecznym akcentem, również z dodatkiem granatu są białe świeczki.
"Gołe" świeczki udekorowałam dwoma rodzajami wstążki.
Na pierwszy ogień poszła falbanisata wstążka na gumce, którą w drugim etapie zakamuflowałam cienką, 
granatową, ażurową tasiemką. Obie tasiemki przykleiłam do świeczki taśmą dwustronną i jak do tej pory trzyma :)

Mam nadzieję, że spodobały się Wam pomysły na świąteczny DIY :)
 
Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."