niedziela, 22 grudnia 2013

Santa Claus Is Coming To Town :)

Witajcie:) 

Mam dla Was kolejną porcję świątecznych kartko(no)wości :)
Dziś pierwszoplanową rolę gra sam Święty :) Święty Mikołaj z zaprzęgiem reniferów:)
Stempel ten zakupiłam w zeszłym roku, ale dopiero w tym udało mi się go jakoś sensownie wykorzystać:)
Napis "Dzisiaj w Betlejem.." jaki i "W dniu Bożego Narodzenia.." pochodzi ponownie z kolekcji Jolagg.
 Kolorowe papiery wykorzystane w tych pracach pochodzą z ostatnich łupów w Netto :) 
Do tego czarna śnieżynkowa taśma, samoprzylepne kule "dyskotekowe" w rogach, dziurkaczowe płatki śniegu i gotowe:)

Ciekawa wersja --> "Santa Claus Is Coming To Town"  Posłuchajcie :)

Pozdrawiam
Ziabaa SCRAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."