środa, 6 listopada 2013

Mocno pomocna kartka!

Witam wszystkich bardzo ciepło :)

Dziś mam dla Was mocno pomocną kartkę, którą zrobiłam dla pewnej dziewczynki o imieniu Maja :)
Maja walczy z nowotworem, jest małą dzielną istotką, która marzyła o otrzymaniu dużej ilości laurek z okazji swoich 3 urodzin!
Podobnie jak jej koleżanka Oliwka, ale o Oliwce napisze Wam w kolejnym poście.
Zdecydowałam się na użycie motywu muffinki w mojej laurce, ponieważ Maja to mała, dzielna BABECZKA;)
Wykorzystany tu digi stempelek pokolorowałam własnoręcznie(!) wyczuwacie dumę w tym zdaniu? hehe Może nie jest to arcydzieło malarskie, ale wydaje mi się, że wygląda smakowicie :P
Mam nadzieję, że ta karteczka wywołała uśmiech na buzi Mai :)

Pozdrawiam
Ziabaa SCRAP!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."