piątek, 25 października 2013

W Dniu Ślubu

Hej Hej :)

 Dziś mam dla Was ostatnią z moich zapasowych kartek z okazji ślubu. 
Ciężko mi stwierdzić czy to dobrze, czy źle.. :P Sami oceńcie :)

Wkrótce pewnie zacznie się u mnie na blogu sezon kartek świątecznych, bo widziałam już tyyyle inspiracji, że już się doczekać nie mogę, aż zacznę tworzyć swoje :)
Ta praca jest nieco inna od poprzednich, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
Ja osobiście lubię wracać do tej kartki (wracać, bo już dawno ma nowych właścicieli), ma kilka warstw ozdobnych, delikatne obszycie, pokolorowaną serwetkę, tasiemkę materiałową w ślicznym kolorze (ostatnio to mój ulubiony po szarym :P). Tą tasiemkę dostałam wraz z ostatnim Glossy Box-em, niestety do tej pory nie udało mi się znaleźć takiej w okolicznych pasmanteriach :(

 
Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."