poniedziałek, 7 października 2013

Czekoladowa koronka

Witajcie moi mili :)

Na wielu blogach już widać zbliżający się sezon na kartki świąteczne, ja też już mam pare pomysłów - jednak na razie pozostaję w tematyce ślubnej. 
 
Tym razem  jest to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych czekolady z pudrowym różem. 
Digi stempelek wycięłam nożyczkami dekoracyjnymi i w ten sposób powstał całkiem przyjemny dla oka obłoczek? kwiatek? ciężko stwierdzić co to jest, ale w dalszym ciągu jest to coś porzyjemnego wg mnie dla oka :)
 
Do stworzenia tej pracy użyłam:
  • dziurkacza brzegowego,
  • dziurkacza narożnego,
  • taśmy dekoracyjnej w serduszka,
  • tasiemki z odzysku :)
  • perełek samoprzylepnych,
  • papieru dekoracyjnego z motywem wytłoczonej koronki,
  • papieru wizytówkowego.
 
Dziękuję serdecznie za odwiedziny :)
 
Pozdrawiam i zapraszam ponownie !
Ziabaa SCRAP

2 komentarze:

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."