piątek, 27 września 2013

Ślubna podwiązka

Witam wszystkich podglądaczy bardzo serdecznie :)

Jesień jesienią, a u mnie ciąg dalszy letnich kartek ślubnych :)
Dzisiejsza  praca to minimum ozdób (nad minimalizmem jeszcze pracuję hehe) z nutką elegancji. 
Szczerze się przyznaję, że dopiero po wykonaniu zdjęć przeznaczonych na ten post uświadomiłam sobie, że tasiemka, której użyłam przypomina podwiązkę Panny Młodej (chociaż podwiązki na tę okoliczność są raczej błękitne);P
Na szczęście skojarzenie to jest zgodne z przeznaczeniem kartki.
Dodatkowo do wykonania tej pracy użyłam:
  • taśmy papierowej z nadrukowanym tekstem,
  • stempla z zegarami,
  • papierów wizytówkowych,
  • maszynki Sizzix,
  • kostek dystansowych,
  • kamyczków samoprzylepnych.
 
 Dziękuję za uwagę i do następnego :)
Zapraszam również na moją stronkę na Facebooku.

Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."