poniedziałek, 3 grudnia 2012

Koperta w Dniu Urodzin

Witam serdecznie!

Dziś przygotowałam dla Was wpis z pierwszy raz wykonaną kartko-kopertą. 
Wytyczne były takie:
-ładnie,
-skromnie,
-bez życzeń,
-wewnątrz sporo miejsca ;)
Mam nadzieję, że udało mi się sprostać zadaniu.
 Przy tym projekcie pierwszy raz własnoręcznie obszywałam papier, efekt o niebo lepszy niż rysowany ścieg:) 
Od momentu wykonania tej koperty nie było kartki, w której czegoś nie obszyłam :P
Uwielbiam robić takie okrągłe kwiatki, bo za każdym razem wychodzą inne. Uzupełnieniem tych są ćwieki, kryształki samoprzylepne oraz srebrne perełki wykonane markerem. Dodatkowo wykorzystałam tu kwiatki wycięte dziurkaczem.
Zabezpieczenie koperty stanowi zawiązana na kokardkę mieniąca się na srebrno tasiemka.
Kilka elementów zostało zamocowanych na kostkach 3D lubię to rozwiązanie, bo daje taki "pulchny" efekt. Ciekawego wyglądu nadają także kółeczka odciśnięte na papierze przy użyciu gumki ołówkowej:)
W zanadrzu mam dla Was jeszcze jedną męską pracę, ale to za kilka dni:)

Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."