niedziela, 6 września 2015

* T A T R A * L O V E *

Kartka urodzinowa od żony dla męża.
Przemek jest wielbicielem auta którym na co dzień wykonuje swoją pracę. To istne TATRALOVE ;P
Tekturkowy napis "serdeczne życzenia" najpierw wytuszowałam na czarno i czerwono, a następnie użyłam mojego nowego pudru do embossingu na gorąco, którym uzyskałam ten wielokolorowy mieniący efekt.

Co powiecie na takie baaardzo personalizowane prace?

Kartkę zgłaszam na wyzwanie It's just fun "Męska rzecz"
http://itsjfun.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-3-meska-rzecz.html
oraz na wyzwanie scrapek.pl
http://scrapek.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-nr-38-w-kratke-w-linie-i-mae.html

Trzymajcie kciuki ;)

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Męski klimat utrzymany :) Świetna praca!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie ci wyszedł ten napis. Dziękuje za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna karteczka, rewelacyjnie wygląda ten napis

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! Bardzo podoba mi się napis - z brokatem, a świetnie pasuje do męskiej kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna męska karteczka! dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne kolory! a napis to już w ogóle świetnie zrobiłaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."