wtorek, 21 kwietnia 2015

Pamiątki Pierwszej Komunii Świętej

W tym roku zabrakło czasu na zaproszenia komunijne, ale w przyszłym roku już w styczniu planuję pokazać Wam pierwsze propozycje :)
Tymczasem pokażę Wam jakie kartki przygotowałam m.in. dla tegorocznych komunistów.

Pierwsza praca zdecydowanie dla minimalistki (z chęcią wykonam wersję niebieską na zamówienie dla minimalisty).
Druga propozycja - personalizowana pamiątka bardziej na "bogato"w delikatnym błękicie, wersja różowa również dostępna.
Propozycja trzecia - biel z dodatkiem delikatnego różu w paseczku na tłoczonym tle.
Propozycja czwarta - tłoczone tło w delikatnym różowym kolorze, dostępna również w błękicie.

 Jak Wam się podobają moje pierwsze tegoroczne Pamiątki Komunijne?
Każda praca może być personalizowana.
 
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."