poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Mroczne urodziny

Witajcie :)

Miała być dziś notka z pracą komunijną (tak jeszcze mam kilka w zanadrzu :P ), 
jednak fotki kartki na inną okazję już się dosyć wyczekały na dysku, więc mają pierwszeństwo :P
Jest to nietypowa kartka urodzinowa dla mężczyzny- przynajmniej w moim wykonaniu nietypowa. Jakoś mnie tak natchnęło i powstała nieco mroczna kartka na taką przyjemną okazję :P
Napis wykonałam z masy plastycznej, którą zabarwiłam na niebiesko i dodatkowo przód każdej litery pomalowałam na srebrno.
Podczas pracy nad tą kartką było trochę chlapania i wyszywania, ale to w tym hobby lubię najbardziej :)
Jak Wam się podoba taka wersja kartki urodzinowej??

Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."