sobota, 16 sierpnia 2014

Chrzest w koronkowym różu

Witajcie!

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać jakie zaproszenia stworzyłam na Chrzest Święty do mojej córci.
 
Długo się zastanawiałam jaki motyw wybrać z grafiką bobasa nad chrzcielnicą, krzyż, ubranko niemowlęce, gromnicę.. no pomysłów było wiele, ale ostatecznie postawiłam na wózeczek :)
Kolor przewodni to koronkowy róż- taki odcień jak ma wózek lubię najbardziej.
Urokowi wózeczkowi nadała kokardka w nieco cieplejszej tonacji. 
Wózeczek umieściłam na delikatnej koronkowej serwetce, co nadaje zaproszeniu lekkości i dziewczęcości (hahah).

Pozdrawiam serdecznie 
Ziabaa SCRAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."