czwartek, 20 marca 2014

Wiosna, ach to Ty!

Witajcie!

Jak ten czas szybko leci..czy w tym roku była w ogóle zima?
Pod koniec stycznia trochę przymroziło i to tyle w temacie..no ale nie wywołujmy wilka z lasu :P
Dziś mamy już pierwszy dzień astronomicznej wiosny! A jak wiosna to i Wielkanoc :)

Mam więc dla Was pierwszą z serii wiosenno - wielkanocnych propozycji:)
Pierwszy raz robiłam kartkę na bazie kraftowej i powiem Wam, że efekt bardzo mi się podoba.
Do stworzenia tej pracy wykorzystałam:
  • papier kraftowy,
  • papier wizytówkowy - biały,
  • papier ozdobny -zielony w kwiatki, folkowy z kogutami,
  • maszynka Sizzix Texture,
  • dziurkacz- motylek, gałązka,
  • dziurkacz brzegowy,
  • stempel - Wesołego Alleluja
  • brązowy tusz,
  • perełki w płynie - srebrne,
  • pianki dystansowe,
  • żółty kwiatek.
Jak Wam się podoba taka propozycja na Wielkanoc?

Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."