środa, 4 września 2013

Miłosna teczka!

Hej dziewczyny!
Zapas kartek ślubnych, które chciałam Wam pokazać jeszcze się nie wyczerpał hehe
Dziś kolejna w tym temacie, ale z nowym akcentem!
Tą nowością jest? ..A raczej są?
Literki wykonane z masy plastycznej przy użyciu foremki silikonowej Marthy Sterawt. Mówię Wam super rzecz! Bardzo ją polubiłam, choć początki nie były lekkie, co z resztą widać na zbliżeniu :P
Tym razem kartka w nieco innej formie, bardziej takiej teczuszkowej ;) zawiązywana wstążką na kokardkę. 
Bazę obszyłam ręcznie, z maszyną do szycia nie potrafię się oswoić :P
 Cytat umieściłam na nieco większym okręgu który wytłoczyłam dodatkowo moim Sizzix-em:) 
Kwiatki ozdobione kryształkami samoprzylepnymi to kolorystyczny akcent, który ożywia pracę.
 Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam serdecznie
Ziabaa SCRAP :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

STOP

"Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej wiedzy. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie, napisz."